1. Kan ik ook een bestelling als kadootje naar een ander versturen? Ja natuurlijk! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorg ik ervoor dat de ontvanger zijn kadootje thuisbezorgd krijgt en het mooi ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kun je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die ik erbij zal doen.
2. Hoe worden de producten verpakt? Alle producten worden verzonden in een kartonnen brievenbusdoosje of verzenddozen.
3. Hoe worden de verzendkosten berekend? Aan de hand van de tarieven van PostNL
4. Wat is de levertijd van mijn bestelling? Ik probeer je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden, vaak verzend ik je bestelling gewoon de volgende werkdag.
5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? Super vervelend! Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je je klacht naar ons kunnen mailen via het contactformulier of naar lisanne@studiohipenzo.nl
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.